De regie over je werving
De werving van Anteryon had een boost nodig, de vraag naar hightech optische producten en sensoren stijgt sterk. Anteryon wil haar werving meer in eigen hand nemen, de eerste stap was een professionele uitbreiding van de website. Een kijk geven in het bedrijf, ze wilden laten zien wie Anteryon is én wat voor ontzettend mooie werkzaamheden ze uitvoeren. De website biedt veel ruimte voor beeld en hier is veel tijd aan besteed om het juiste gevoel neer te zetten. Maar wie is Anteryon en wat is hun cultuur, wat maakt het zo gaaf om onderdeel te zijn van dit bedrijf? Dit hebben we middels gesprekken met het personeel achterhaald.
Hightech professionals in maakindustrie
De werken-bij website is gepersonaliseerd en aangepast aan de stijl van Anteryon. Alles is verwerkt in de website om het toekomstig hightech talent te laten zien hoe het is om bij Anteryon te werken. Zowel voor de afgestudeerde engineer als voor studenten die interesse hebben in een duaal leer-, werktraject. Het is een website naast de ‘’normale’’ website. Zo hou je de focus van de sollicitant vast bij jouw bedrijf. Even geen afleiding maar 100% aandacht om te laten zien hoe het is om bij Anteryon te werken.
Vacatures en Arbeidsmarktcommunicatie
Het employerbrand is ontwikkelt, de belangrijkste kernwaarden en zaken uit de cultuur zijn verwerkt op de website. Hetzelfde geldt voor de vacatures, deze zijn herschreven en geven nu een beter beeld van de functie en wat je kan verwachten als je kiest voor Anteryon. Het vervolg is de communicatie naar de arbeidsmarkt en doelgroepen van Anteryon.